duminică, 7 august 2011

Earneasycash.com

Merita incercat. Eu l-am abandonat timp de un an de zile, avand in sold 2.60$. Dupa un an de neutilizare a ramas perfect viabil. Am dat cashout si in 24 de ore am primit banii.
Va intrebati de ce l-am abandonat? Nu-i nici-un scret. L-am pierdut pur si simplu din cauza unor probleme cu ca hard-ul calculatorului si am uitat de el. Un email primit primit intamplator mi l-a readus in actualitate. O intamplare fericita.



Castigul/click nu este prea mare, dar acest neajuns este compensat de numarul mare de reclame, insa este sigur. (0.003$/click)
Cashout : Alertpay - 1.01$
Paypal - 0.90$
Dar cu un upgrade de numai 2.40$/3luni se pot retrage bani la min.0.01$

Proof of payment :



Uploaded with ImageShack.us

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu am facut 1 dolar in 2 saptamani si intru de 10 20 de ori pe zi ca dupa ce dai click la toate alea de acolo mai apar si eu ce cstig aici ii bag in neobux la referal ca acolo esti mai avantazat si aici da aici castigi putin mai greu si cu premiu si fara premiu e cam la fel da sunt foarte multumit cu acest site am castigat bani prima data pe net cat am cautat si nici unu nu era bun a si neobux este bun vil recomand se castiga putin la inceput dar ce castigati pe asta bagati in neobux sa faceti mai multi bani spor la munca si sa aveti portofelu plin noroc sa traiasca PTC

niculaimoise6 spunea...

Multumesc pentru urari.
Mult noroc la bani !